м. Вінниця вул. Чехова 35Телефон: +38068 978 2675


м. Вінниця вул. Чехова 35Телефон: +38068 978 2675

Оплата, доставка і повернення

Як оплатити товар
При оформленні замовлення вибирайте той спосіб оплати, що найбільш зручний і вигідний для вас. Текст нижче допоможе розібратися в наших умовах.

1. Переказ на картку

Якщо ви нам довіряєте, переведіть гроші на банківську карту нашого магазину. Це дешевше післяплати і зручніше: сплачуйте будинку за допомогою онлайн-банкінгу, в найближчому терміналі або в касі банку.
За переказ банк вимагає комісію: 2 грн + 0.5% від суми замовлення.

2. Онлайн-платежі

Завдяки веб-інтерфейсу Wayforpay, власники карт VISA і Mastercard можуть купувати товари не виходячи з дому.
При оформленні замовлення виберіть пункт «оплата онлайн». Сайт автоматично перенаправляти вас до платіжної формі Wayforpay для внесення даних карти і підтвердження оплати за допомогою одноразового пароля, що прийде в смс-повідомленні. Функціонал онлайн оплати доступний тільки на товари які є в наявності і відмічені відповідною позначкою на сайті. Функціонал онлайн оплати доступний тільки на товари які є в наявності і позначені відповідною позначкою на сайті.

3. Безготівковий розрахунок

Для підприємців та юридичних осіб ми пропонуємо оплату за безготівковим розрахунком. Оформіть замовлення на сайті і менеджер надішле на вашу електронну адресу рахунок-фактуру для оплати в будь-якому банку. Після того, як гроші надійдуть на рахунок магазину, ми відправимо замовлення і документи.
Ціна за товари при безготівковому розрахунку та ж, що і при звичайній оплаті. Ми працюємо без ПДВ, але є деякі бреди товарів по яких ми можемо реалізувати товар з ПДВ. Таку можливість реалізації товару уточнюйте в менеджера.

4. Інша важлива інформація

Мінімальна сума для оформлення покупки - 300 грн. Замовлення вартістю до 500 грн. ми продаємо по повній передоплаті.
Якщо ви замовляєте товар під замовлення, для фіксування його ціни потрібно внести передоплату у розмірі 30%, в іншому випадки ціна товару може змінюватися
Товари які знаходяться у нас на складі мають позначення "в наявності"

Як отримати товар
Ми пропонуємо різні варіанти доставки вашого замовлення. У цьому тексті ми постаралися відповісти на всі важливі питання, але якщо залишилися сумніви - звертайтеся.

1. Адресна доставка по Вінниці

Якщо ви проживаєте в Вінниці, ми зможемо оформити доставку за адресою.

Кур'єр заздалегідь зв'яжеться з вами і привезе замовлення до під'їзду, офісу або воріт будинку. Він також допоможе підняти все на поверх.

Термін адресної доставки 1 день, якщо товар є в наявності.

2. Адресна доставка Нової пошти

Якщо ви проживаєте в великому місті, ми зможемо оформити доставку за адресою.
Кур'єр заздалегідь зв'яжеться з вами і привезе замовлення до під'їзду, офісу або воріт будинку. Він також допоможе підняти все на поверх - але це додаткова платна послуга.
Кур'єр Нової пошти приймає накладені платежі. Він почекає, поки ви перевірите замовлення і прийме від вас готівкову оплату. Але не більше 49 999 грн. - це обмеження Нової пошти.
Термін адресної доставки в середньому 1-3 дні, якщо товар є в наявності.
Ціну адресної доставки визначить Нова пошта, але це завжди дорожче доставки на відділення.

3. Доставка на відділення Нової пошти

Це найнадійніший спосіб отримати ваше замовлення в будь-якій точці України: доставка діє в 28 000 населених пунктів, крім окупованих територій.

Вибираючи відділення, думайте не тільки про найближче розташуванні але і його тип. Наприклад, на міні-відділення доставляють посилки вагою менше 10 кг. На поштове - не більш ніж 30 кг. І тільки вантажне приймає посилки вагою від 30 кг. до 1 т.

Термін зберігання на відділенні – 5 днів. Згідно з угодою між нашими компаніями, якщо ви не заберете посилку, через 5 днів вона автоматично відправляється назад до нас на склад.

Якщо ви розумієте що ні укладетеся в термін - повідомте нам, ми продовжимо термін зберігання.

Термін доставки на відділення 1-3 дні для замовлень в наявності.

Ціна залежить від габаритів і вартості товару, кількості місць і додаткових послуг. Приблизну картину дозволить побачити калькулятор Нової пошти або менеджери цієї компанії, але навіть вони не гарантують повну точність

Уважно перевіряйте товар при отриманні

Ми працюємо тільки з Новою поштою. На відміну від інших транспортних компаній, вона дозволяє застрахувати відправлення на повну вартість. Тому, якщо з вашим товаром що-небудь трапиться під час транспортування, пошта компенсує збитки.

Запам'ятайте, перш ніж піти з відділення або відпустити кур'єра, потрібно перевірити цілісність і комплектацію замовлення.

Як повернути товар
Згідно зі статтею 9 Закону, товар належної якості (без дефектів) може бути обміняний або повернутий в магазин протягом 14 днів, не рахуючи дня покупки, якщо дотримані наступні умови:

1. Присутні всі документи на товар (інструкція, гарантійний талон, квитанція або товарний чек, що підтверджують покупку).

2. Товарний вигляд збережений, тобто залишилися всі ярлики, упаковка, наклейки та інше приладдя товару в незмінному вигляді.

3. Товар не використовувався.

Поверненню не підлягає товар, якщо:

Він був у використанні; відсутня або пошкоджена упаковка товару; товар має видимі механічні пошкодження; відсутній чек або гарантійний талон.